Barneklær og Interiør AS
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Forsendelse og retur

1. Leveringstid 

Du skal få ditt produkt raskt! Vi gjør derfor vårt beste for å sende pakkene fra Designstjerner ut så fort som mulig, normalt en eller to dager etter at ordren er godkjent, men i travle perioder kan det ta lenger tid.   Alle våre pakker leveres av Posten.  Her finner du en oversikt over leveringstider : https://www.posten.no/sende/i-norge/norgespakke/Norgespakke-neste-dag/leveringstiden  Vi ligger i postnummer 1459.   Etter at pakken er hentet av posten klarer vi dessverre ikke å påvirke framsendingstiden - da er det posten som styrer det. 

2. Frakt og omkostninger
Vi sender alle våre pakker med sporing, enten levering hjem i postkassen/ på døren eller til et hentested i butikk.  Pakker under 2 kg koster 79,- mens pakker over 2 kg koster 99,- i fast frakt. 

3. Angrefrist/Returrett
Som kunde av vår nettbutikk har du alminnelig rettigheter ved kjøp og retur av varer. Du har 14 dagers angrefrist jf. Angrefristloven vedrørende netthandel og postordre. Angrerettsskjema ble sendt deg på mail da vi sendte ordren din . Retur av varer skal foretas i originalemballasjen. Varen må ikke være brukt eller ødelagt. Gi oss en kort beskrivelse hvorfor du angrer på kjøpet. 
Returporto betales av kunden. Her har du altså mulighet til å bestille , få varen hjem på døren, prøve, kjenne, se og lukte - og evt returnere varene dersom du ikke liker dem av en eller annen grunn. Kostnaden er kanskje ikke høyere enn det du ville brukt på å reise til en butikk heller ?
Hvis returen skyldes feilleveranse eller produktfeil, refunderer vi returportoen etter en dialog i forkant av returen.  NB! Returer må IKKE sendes i postoppkrav. Varen erstattes i slike tilfeller med et nytt produkt.

4. Transportskade
Hvis du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg umiddelbart melde fra der du henter pakken hvis du har hentet den.   Har du fått den hjem i postkassen sier du fra til oss. 

 

5.Varer som kommer i retur uten at mottaker har hentet den.

Dersom Posten er valgt som transportmetode vil Posten sende ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du blir belastet et gebyr på kr. 199,-  for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. 

Trykk ENTER for å søke